Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak rozmieścić meble w biurze ? Proszę o pomoc , rady i sugestie ?
#1
Dobry wieczór wszystkim forumowiczom. Urządzenie nowego biura to nie lada wyzwanie, tym bardziej, że wszystkie błędy, jakie przy tej okazji możemy popełnić z pewnością zemszczą się w przyszłości na wynikach naszej pracy. Jak zatem w ogóle zabrać się do urządzanie biura od podstaw, i to zupełnych podstaw ? Jak ustawić meble gabinetowe , biurka biurowe i inne biurowe meble, aby nie zagracić przestrzeni? Co zrobić, żeby poszczególne elementy do siebie pasowały? Proszę o rady i wasze sugestie.
Odpowiedz
#2
Dobry wieczór. Zacznę więc od tego, że zaopatrując siedzibę naszej firmy należy przede wszystkim zastanowić się, na jakie elementy powinno się położyć największy nacisk i ułożyć je w pewnej hierarchii. Z punktu widzenia ergonomii zapewnić trzeba koniecznie odpowiednie meble biurowe czyli na przykład biurka, meble biurowe i fotele, stosowne oświetlenie oraz właściwe zagospodarowanie biurowej przestrzeni. Pamiętajmy o tym, że każdy sprzęt znajdujący się w biurze powinien być ponadto dobrej jakości, nie może zagrażać bezpieczeństwu pracujących w pomieszczeniu osób i nie powinien popsuć się od razu po upływie okresu gwarancyjnego. Opłaca się inwestować w sprzęty u meble wysokiej klasy i jakości. Każdy z tych elementów jest jednakowo ważny i powinien być potraktowany z taką samą wielką starannością. Wpłynie to na wydajność pracy, która znacznie wzrośnie, a pracownicy biura czuli będą się o wiele lepiej i wyzwoli to w nich nowe pokłady kreatywności. Dzięki temu będą również bardziej lojalni wobec firmy dla której pracują. Co do samych mebli, to najważniejszy mebel w biurze to oczywiście biurko, przy którym pracownik spędza większość czasu pracy każdego dnia. Powinno przede wszystkim mieć odpowiednią wysokość i wielkość. Siedzący przy nim pracownik nie może się więc zbytnio nad nim pochylać, powoduje to bowiem poważne problemy z kręgosłupem. Zbyt wysokie biurko również nie jest wskazane. Wybierając więc konkretny mebel należy o tym pamiętać. Żadne biuro nie może się obejść także bez porządnego fotela; najczęściej wybierane są te obrotowe.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości